АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
DOI:
https://doi.org/10.46972/2076-1546.2024.26.02Ключові слова:
цільова аудиторія, алгоритм розповсюдження інформації, матеріали впливу, інформаційні матеріалиАнотація
Розглянуто процес поширення інформації серед визначеної цільової аудиторії в ході проведення психологічних операцій Командуванням Сил спеціальних операцій Збройних Сил України для підвищення ефективності використання часових ресурсів відповідних посадових осіб у разі розповсюдження матеріалів впливу. Результати проведеного аналізу наявних типів облікових записів, які досліджувалися щодо їхнього призначення та можливостей поширення відповідного контенту, свідчать про те, що вибір конкретного типу облікового запису визначає спосіб публікації та подальший порядок взаємодії з аудиторією.
Досліджено ключові аспекти ефективного поширення матеріалів у соціальних мережах, зокрема вибір методів публікації, типів облікових записів та оптимальне налаштування цього процесу. Особливу увагу зосереджено на виборі найбільш придатних груп для досягнення максимального охоплення цільової аудиторії, а також на врахуванні активності та інтересів її учасників. Встановлено, що ефективність матеріалів впливу залежить не лише від їхнього змісту, але й від правильного вибору інструментів і стратегій розповсюдження.
На основі проведеного дослідження розроблено алгоритм оптимального розповсюдження інформаційних матеріалів у соціальних мережах для досягнення найбільшого впливу на цільову аудиторію. Передбачається, що розроблення спеціального програмного забезпечення на базі запропонованого алгоритму оптимального поширення матеріалів впливу в соціальних мережах дозволить підвищити ефективність інформаційно-аналітичної діяльності в спеціальних підрозділах за рахунок: визначення переліку каналів впливу для цільової аудиторії, автоматизації процесу розповсюдження матеріалів впливу та оптимізації управління базою акаунтів у соціальних мережах одночасно.
Посилання
Hats, Kh. (n.d.). Formuvannia kulturnykh trendiv cherez internet-spilnoty [Formation of Cultural Trends Through Internet Communities]. Mediakrytyka [Mediacriticism]. Retrived from https://www.mediakrytyka.info/ohlyady-analityka/formuvannya-kulturnykh-trendiv-cherez-internet-spilnoty.html [in Ukrainian].
Ulichev, O. S. (2018). Matematychna model poshyrennia informatsiino-psyxolohichnyx vplyviv u sehmenti sotsialnoi merezhi [Mathematical Model for the Spread of Informational and Psychological Influences in a Segment of a Social Network]. Zb. nauk. prats [Collection of scientific works], № 31, 165–174. Kirovohrad. https://doi.org/10.32515/2409-9392.2018.31.165-174 [in Ukrainian].
Vakaliuk, T., Pilkevych, I., & Fedorchuk, D. et. al. (2022). Methodology of Monitoring Negative Psychological Influences in Online Media. Educational Technology Quarterly, Vol. 2. https://doi.org/10.55056/etq.1
5 Ways Businesses Are Using Visual Story telling on Facebook. Retrived from http://www.socialmediaexaminer.com/visual-storytelling-on-facebook
Top 10 Reasons for Using Social Media. Retrived from http://www.globalwebindex.net/blog/top-10-reasons-for-using-social-media
Naipopuliarnishi sotsialni merezhi u sviti stanom na sichen 2022 [The Most Popular Social Networks in the World as of January 2022]. Retrived from https://marketer.ua/ua/the-most-popular-social-networks-in-the-world-as-of-january-2022 [in Ukrainian].
Mikhieiev, Yu. I. (2022). Avtomatyzatsiia protsesu vidslidkovuvannia dynamiky poshyrennia destruktyvnoho informatsiino-psykholohichnoho vplyvu v merezhi Internet [Automation of the Process of Monitoring the Dynamics of the Spread of Destructive Informational and Psychological Influence in the Internet]. In Stratehichni priorytety informatsiinoi bezpeky derzhavy u sferi oborony v umovakh voiennoho stanu: zb. materialiv II mizhvidomchoi nauk.-praktych. konf. [Strategic Priorities of the Information Security of the State in the Field of Defense in the Conditions of Martial Law: coll. materials of the II interdepartmental scientific-practical conference]. Kyiv, November 29, 2022. (pp. 47–49). Kyiv: NUDU [in Ukrainian].
Al-Qurishi, M., Al-Rakhami, M., AlRubaian, M., Alamri, A., & Al-Hougbany, M. (2015). Online Social Network Management Systems: State of the Art. Procedia Computer Science, № 73, 474–481. https://doi.org/10.1016/j.procs.2015.12.032
##submission.downloads##
Опубліковано
Версії
- 2024-10-30 (2)
- 2024-08-08 (1)
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.